Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 18. mai 2012

Instagram: Mitt første lappeteppe

Gratulerer med gårsdagen, godtfolk! Håper alle fikk en strålende 17. mai-feiring! Jeg koste meg fra morgen til kveld (selv om jeg tidvis merket at jeg hadde kost meg nesten litt for mye på gallaen kvelden før, hoho). Jeg lagde lemon curd og tok på meg et av mine fineste skjørt, og var innom på mange steder og møtte mange flotte folk, og kunne bruke solbriller i stedet for paraply, og hadde flagg i hånden hele dagen. Akkurat slik skal det være! Hurraaa!

Nå har jeg brukt Instagram i to uker. La oss se hvordan disse ukene har sett ut gjennom den nye telefonen min.


 Solbriller og neglefil på vei til jobb, vågrønn utsikt fra kontoret, makron på fingeren.


Min trofaste posttralle, fangsten på Free Comic Book Day, søndagshygge hos Ine.

 

En god whiskey på samme søndag, en koselig slippkonsert noen timer senere, et eventyrhus.



Rødlyset på jobb som viser at vi er på luften, regndråper i marikåpeblader, fargeglade kaffekapsler.



En regnbuebru, en ute-lunsj i form av americano og granola, et lørdagsmøte med noe godt i glasset.
 

Knallgul krystantemum på stuebordet, tente langlys under søndagsmiddag, solskinn i oppgangen vår.


En sjarmerende boblebil, pen gatekunst i nabolaget, indisk mat servert i egen samovar.

Jeg er fryktelig sent ute, så klart, men jeg er blitt glad i Istagram! Det dukker opp så mye gøy fra hele verden, og filterne gjør bildene så søte. Brukernavnet mitt er altså Synnebollen, for de som vil følge med videre der inne.

God helg!

10 kommentarer:

  1. Så fine bilete! Eg likar at kvardagen din er så fargerik, sånt blir ein glad av :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg blir også glad av å være omgitt av farger!

      Slett
  2. Nydelige bilder :) Nå følger jeg deg!! Hilsen Anette :)
    Instagram: anettedragonfly

    SvarSlett
  3. Nesten-sommer-følelse!!!! Fiiin makron og søøt trillevogn (slæsj posttralle..! :D)

    SvarSlett
  4. Så koselige og flotte bilder! Håper helga er bra, og på mandag skal du få en stor klem! <3

    SvarSlett
  5. Så mange herlige bilder! Instagram + Synne = en veldig god kombinasjon. God helg! :)

    SvarSlett
  6. Himla bra lappeteppe!
    God helg :)

    SvarSlett
  7. No vart eg skikkeleg glad inni meg altso! So flink du e til å sjå ting.

    SvarSlett
  8. Takk for fine tilbakemeldinger! Jeg hadde gledet meg til å legge ut første Instagram-oppsummering, hihi!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!